Tour de Trondelag: na sněhu vítěz

24.07.2008 15:34

 

Lukáš Bauer a Martin Jakš se v neděli a v pondělí zúčastnili exhibičních závodů u norského Trondheimu a vedli si skvěle.

Tour de Trondelag: na sněhu vítěz (aktualizováno)

 

„Bylo to super. Všude jsme potkávali strašně fajn lidi,“ hodnotil Lukáš krátký „výlet“.

Radost mohl mít především v neděli. Znovu ukázal, že klasiku neprohrává, a tak patnáctku s hromadným startem vyhrál o čtyři vteřiny před Jakšem. Třetí dojel Anders Aukland.

A pozor! Jelo se na sněhu. „Očekával jsem mokrou břečku, ale použili chemii a bylo to pěkně tvrdý,“ hodnotil Lukáš okruh dlouhý 3,3 kilometru. Ten organizátoři připravili v Merakeru. „Šli jsme asi padesát minut  horama a těma jejich bažinkama, až jsme došli k obrovskýmu fleku sněhu,“ smál se Lukáš.

V pondělí se jela stíhačka na kolečkových lyžích a Lukáš se na 13 kilometrové trati propadl na čtvrté místo. „Na sněhu mi to jde líp. Samozřejmě mě to mrzelo, ale kolečkové lyže jsou pro mě zakleté,“ řekl Lukáš.

Vyhrál Eldar Rönning, který vyrazil 24 vteřin po Lukášovi. Druhý dojel do cíle Anders Aukland a Martin Jakš uhájil bronz.

Bauer si před závody stihl zaběhat společně s Frode Estilem. „Za hodinu a půl mě protáhl po lesích a vrškách. Super jsme si pokecali. Mít takového parťáka při tréninku je paráda, co víc si člověk může přát,“ řekl Lukáš.

Další program: v sobotu letí na přípravný kemp s reprezentací do švédského střediska Torsby.

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode