Marathon na kolečkových lyžích

13.10.2008 14:15

 

Dne 11. 10. 2008 se uskutečnil 1. Marathon na KL. Trať délky 40,5 km obsahovala 162 výškových metrů sestupu a 525 výškových metrů výstupu (tedy tak trochu závod do vrchu).

Závod jsem absolvoval bez přípravy na KL, celkově v psychické a fyzické pohodě. Bohužel jsem jel 10 km pouze s jednou holí a dále pak jsem 6 minut seděl na asfaltě a čekal na hůl (kterou jsem půjčil) a bodec od diváka dobrodince. Myšlenku na ukončení závodu zničil dobridinec a tak jsem se vydal na stíhačku soupeřů, leč marně. Na 35 km jsem toho měl už docela dost, ale i tak Marathon hodnotím velice kladně a všem lyžařům ho doporučuji. S čekáním na asfaltě jsem dosáhl průměrné rychlosti 20,2 km/hod., výtěz pak cca 27 km/hod.

Aleš K.

Výsledky zde.

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode